Ergebnis der Suche

Ergebnis der Suche nach: ( ( ( (Systematikpfad: ENGLISCH) und (Systematikpfad: LITERATUR) ) und (Schlagwörter: HOW) ) und (Systematikpfad: GESCHICHTE) ) und (Lernressourcentyp: UNTERRICHTSPLANUNG)

Es wurden 3 Einträge gefunden


Treffer:
1 bis 3
  • How democratic was the Roman Republic?

    Students explore parts of the political system of the Roman Republic and consider how democratic the Roman government was (USA: Stanford 2021).

    Details  
    { "HE": [] }

  • How Revolting It Is!

    Comparing the French and the American Revolutions in January 1793 - lesson by Jim Hill, California State University San Bernardino. Students are asked to create a propaganda piece to convince the people of the new American nation to support the French in their revolution against the monarchy.

    Details  
    { "HE": "DE:HE:288033" }

  • How people in Ancient Egypt used the River Nile

    Mit einer 6. Hauptschulklasse auf Englisch ins Alte Ägypten (Praxis Fremdsprachenunterricht - Englisch, 3/2013)

    Details  
    { "HE": "DE:HE:2810876" }

Vorschläge für alternative Suchbegriffe:

[ Fremdsprachenunterricht [ why [ Erziehungsgeschichte [ Didaktische Grundlageninformation [ whose [ who [ where [ when [ what [ questions [ question words [ interrogative pronouns [ gap exercise [ englische Sprache [ Pronomina [ Online-Übung